سفری به دیزنی لند

سه شنبه 15 فروردين 1396
16:16
شهزاد کشاورزی


به طور تقریبی می توان گفت که رویای کودکی همه آن هایی که اوقات فراقت خود را با کارتون های والت دیزنی سپری می کردند، دیدن شخصیت های کارتونی و قهرمان داستان های این کمپانی بوده است. اگر سالها از روزهای شیرین کودکی شما می گذرد و همچنان گاهی دلتان هوای آن داستان های هیجان انگیز و آن پرنسس های زیبا رو را می کند بهتر است حتما سری به دیزنی لند بزنید و شگفت زده شوید.

پارک تفریحی دیزنی لند واقع در کالیفرنیا، ایالت متحده آمریکا می باشد. تاریخ افتتاح این پارک تفریحی 17 ژوئیه سال 1955 میلادی می باشد. البته لازم به ذکر است که مالک و همچنین اداره کننده این پارک شرکت والت دیزنی می باشد. دیزنی لند از زمان افتتاح تا کنون میزبان 515 میلیون نفر بازدید کننده از سر تا سر جهان بوده است.

ورود شما به دیزنی لند به منزله ی ورود به یک دنیای متفاوت می باشد. از ابتدای وارد شدن شما در این مکان زیبا و رویایی به شما خوش آمدگویی شده و شما را با تکرار این جمله که دیزنی لند سرزمین شماست همراهی می کنند. مهم نیست در چه سن و سالی به سر می برید، از هر جای جهان با هر وضعیت جسمانی و هر سن و سالی که وارد این دنیای زیبا شوید، تمام غصه ها، کهولت سن و تمام ناراحتی های شما بر طرف خواهد شد. به محض ورود به این مکان پر زرق و برق و زیبا، خود را در دوران فراموش شده ی کودکی باز می یابید. خواهید دید که چگونه تمام قهرمانان داستان های کودکیتان با لبخند به شما نزدیک می شوند و اجازه می دهند در کنار آن ها عکس انداخته و از دیدن آن ها لذت ببرید.

اما اینکه شخصیت های اصلی داستان ها و قهرمانانی که تا دیروز آن ها را از طریق ویدیو و یا تلویزیون مشاهده می کردیم و امروز رو به روی ما ایستاده اند چه کسانی هستند و از کجا آمده اند مسئله بسیار مهمی است. این اشخاص باید دارای المان های خاصی باشند تا شرکت والت دیزنی آن ها را به عنوان پرنسس های نقش اول داستان هایش پذیرا بوده و اجازه کار در دیزنی لند را به آن ها بدهد.

شما در دیزنی لند پرنسس هایی نظیر سفید برفی، آلیس در سرزمین عجایب، تینکر بل و تمام شاهزاده های زیبای دیزنی را از نزدیک خواهید دید. دخترانی که برای بازی در این نقش ها با لباس های اصلی شخصیت هایی که در کارتون ها دیده ایم ظاهر می شوند برای استخدام در شرکت دیزنی باید المان هایی از جمله هیکل و قد مناسب نقش را دارا باشند. شرکت دیزنی همچنین برای انتخاب این بازیگران آن هایی را که نزدیک ترین و شبیه ترین چهره به قهرمان داستان را دارا هستند، بر می گزینند. این افراد در کل روز کاری خود باید سر پا ایستاده و همواره به مردم لبخند بزنند بنا بر این شرکت المان دیگر یعنی خلق و خو و برخورد مناسب را بعد از جوانب ظاهری افراد، در نظر می گیرد. رنج قدی که شرکت برای پرنسس ها در نظر دارد بین 5 فوت و 4 اینچ و یا 5 فوت و 7 اینچ می باشد. البته این رنج قدی برای پری هایی نظیر تینکربل، آلیس و وندی متفاوت است. فاکتور دیگری که در انتخاب بازیگر باید به آن اشاره کرد سن این افراد است که باید بین 18 تا 23 باشد. البته در بین این بازیگران سن 27 سال نیز مشاهده شده است اما تا کنون بالای 27 سال را برای این نقش ها انتخاب نکرده اند. یکی دیگر از نکات مهم و قابل توجه این شخصیت های کارتونی صحبت کردن آن ها می باشد. مردم صدای شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی خود را به خاطر سپرده اند پس دختری که به عنوان این شخصیت ها انتخاب می شود باید بتواند تمام مدت با صدا و لحن آن ها صحبت کند. علاوه بر صدا و لحن صحبت کردن، دختر ها باید دیالوگ های شخصیت های مربوط به خود را حفظ باشند و مدام در طول روز و در حضور مردم از آن ها استفاده کنند.

امیدواریم حتما در فرصتی مناسب سری به این مکان زیبا و دیدنی زده و از حضور در دنیای کودکیتان لذت کافی را ببرید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، برای مشاهده لیست تورها می توانید به لیست تور خارجی در ویکیوز مراجعه کنید، همچنین اگر قصد سفر به استان های کشورعزیزمان را دارید می توانید به لیست تور داخلی و تور زیارتی ویکیوز مراجعه فرمایید.

بانک مقالات ویکیوز


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]