زیبایی های سفر به تفلیس و گرجستان

چهارشنبه 23 فروردين 1396
16:20
شهزاد کشاورزی


گرجستان دارای جذابیت های زیادی است که میتواند انتظارات شما را از یک سفر به یادماندنی برآورده نماید. گرجستان، مردمان بسیار خونگرمی دارد و به همین خاطر اقامت در این کشور میتواند بسیار احساس خوبی را به شما هدیه دهد که به هیچ وجه احساس غربت و تنهایی نخواهید کرد.
گرجستان یکی از کشورهای منطقه اوراسیا است که مرز میان اروپا و آسیا می باشد و در غرب و میانه ی قفقاز جنوبی واقع شده است که از شمال به فدراسیون روسیه، از شرق با جمهوری آذربایجان و از جنوب با ارمنستان و از غرب با دریای سیاه و از جنوب غربی با ترکیه هم مرز و همسایه است . وسعت این کشور به 69700 کیلومتر مربع میرسد و جمعیت آن نیز حدود 6 میلیون نفر بوده است.
واحد پولی کشور گرجستان لاری است و پایتخت این کشور نیز تفلیس است، زبان رسمی این کشور گرجی می باشد، و مذهب 70 درصد مردم این کشور مسیحیت است، آب و هوای این کشور که کشوری کوهستانی و پر باران است، تقریباً کوهستانی و سرد می باشد.
و ماه مارس و می بهترین زمان برای سفر به گرجستان می باشد که ما توصیه میکنیم که در این ماه ها به گرجستان سفر کنید تا زیبایی های بی نظیر گرجستان را بهتر مشاهده کنید.

گرجستان و جاهای دیدنی آن



با توجه به اینکه گرجستان کشوری است در شرق دریای سیاه و آسیا و یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین مناطق جهان محسوب میشود، که همانطور که در اسطوره های گرجی آمده است این سرزمین بهترین و مرغوب ترین زمین را دارا می باشد که یکی از بهترین هدایای الهی و خداوند به مردم گرجستان است.
برای دیدن برخی از این زیبایی ها میتوانید به تفلیس و باتومی در این کشور سری بزنید تا شاهد نیمی از این زیبایی ها باشید.
تفلیس و مکان های دیدنی آن
با توجه به اینکه تفلیس بزرگترین شهر و پایتخت گرجستان است، شباهت زیادی به استانبول دارد و فاصله ی این شهر تا دریای سیاه هم 250 کیلومتر است که این فاصله تا رشته کوه های بزرگ قفقاز 250 کیلومتر می باشد.


محله حمام های قدیمی تفلیس
این محله که بین مردم شهر معروف به محله حمام ها میباشد در کرانه راست رودخانه کورا واقع شده و جزو قدیمی ترین و تاریخی ترین مناطق تفلیس به شمار میاید. علت ساخت حمامها در این منطقه برمیگردد به وجود چشمه های آب گرم طبیعی که در این منطقه به وفور یافت می شده اشت .
نارین قلعه تفلیس
قلعه ای تاریخی حدود 500 سال پیش قدمت دارد. داخل آن کلیسای زیبایی ساخته شده است واز دیوار آن کل شهر تفلیس با نمای زیبایی قابل بازدید است.

این مقاله را بخوانید : اهرام چیچن ایتزا در مکزیک


مجسمه مادر تفلیس
بانوی مقدس با لباس و پوشش کاملأ گرجی در یک دست شمشیری جهت محافظت از شهر و در دست دیگر پیاله ای از شراب برای دوستان به دست گرفته است و با تبسمی مهربان ولی مغرور به شهر می نگرد. و همچون مادر که از فرزند خود محافظت می کند از شهر محافظت می کند .
شهر سنگی اوپلیستیخه
این شهربزرگترین شهر سنگی دنیا می باشد که در اصل تحت الفظی به معنی معبد خدایان است. مهمترین آثار باقی مانده از دین پیکانیزم در این محوطه باستانی وجود دارد.
شهر بازی تفلیس
بزرگ ترین شهر بازی آسیای میانه و قفقاز به تازگی بر فراز یکی از کوههای تفلیس افتتاح شده که دارای پارک آبی بزرگ چرخ فلک ، قطار ،تونل و قلعه وحشت و… ورستورانها و کافی شاپ ها و امکانات تفریحی منحثر به فردی مخصوص کودکان و بزرگسالان در هر سنی می باشد.
هتل های گرجستان
طبق اخبار گردشگری هتل های گرجستان بدلیل کیفیت خدمات منحصر بفرد بوده و با هتلهای مجلل آسیا و اروپا در حال رقابت می باشد .این هتلها در شهرهای گرجستان (تفلیس ، باتومی و…)پراکنده شده اند که قصد دارد به هتل های شیک هر منطقه بپردازد.



10 تا از هتل های تفلیس
1. هتل آستوریا تفلیس (Astoria Hote)
2. هتل آمباسادوری تفلیس (Hotel Ambasadori)
3. هتل بوموند گاردن تفلیس (Bomon Garden )
4. هتل رادیسون بلو تفلیس (Radisson Blue)
5. هتل اورینتال تفلیس (Oriental)
6. هتل شرایتون تفلیس (Sheraton)
7. هتل گلدن پالاس تفلیس (Hotel Golden Palace)
8. هتل اوریون تفلیس (Hotel Orion Tbilisi)
9. هتل هالیدی این تفلیس (Holiday Inn Tbilisi)
10. هتل ودزیسی تفلیس (Hotel Vedzisi)
10 تا از هتل های باتومی
1. هتل اینتوریست پالاس باتومی (Hotel Intourist Palace)
2. هتل آیسی باتومی (AISI)
3. هتل رادیسون بلو باتومی (RADISSON)
4. هتل ساناپیرو باتومی (SANAPIRO)
5. هتل شرایتون باتومی (SHERATON BATUMI)
6. هتل پریمیر باتومی (Premier)
7. هتل پرزیدنت پلازا باتومی (President Plaza)
8. هتل ماری باتومی (MARI HOTEL)
9. هتل مارینا باتومی (MARINA HOTEL)
10. هتل لگاسی باتومی (LEGACY)
مراکز خرید و رستوران های گرجستان
در گرجستان رستوران های رویایی با غذا و نوشیدنی های با کیفیت و قیمت مناسب وجود دارد که مسافران زیادی را جذب کرده است بیشتر این غذاها حلال هستند و با ذائقه ایرانیان سازگار هستند و بعد از خوردن غذا می توانید برای خرید به بهترین مراکز خرید گرجستان که در سرتاسر شهر پخش شده است بروید و دست فروش ها را از نزدیک ببینید و اجناس قدیمی را به سوغات ببرید.
7 تا از رستوران های گرجستان
1. رستوران تاکریا دل سول
2. رستوران واترشد در پیچتری سیتی
3. کافه ویتامین
4. رستوران کلوب 2100
5. رستوران تروسو
6. رستوران Shadow of Metekhi
7. رستوران Samikitno
امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، برای مشاهده لیست تورها می توانید به لیست تور خارجی در ویکیوز مراجعه کنید، همچنین اگر قصد سفر به استان های کشورعزیزمان را دارید می توانید به لیست تور داخلی و تور زیارتی ویکیوز مراجعه فرمایید.
منبع : بانک مقالات


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]