معرفی جاذبه های سفر به بالی - 1

سه شنبه 12 ارديبهشت 1396
16:16
شهزاد کشاورزی

جزیره بالی یکی از زیباترین جزایر دنیا می باشد که دارای چشم انگیز های خاص بوده و به واسطه چشم اندازهای شگفت انگیزش مشهور است و القاب بسیاری دارد، جزیره خدایان، بهشت افسانه ای و زیباترین جزیره اندونزی، از القاب جزیره بالی است. بالی جزیره ای زیبا و رویایی در گوشه ای از اندونزی می باشد که صفات و القابی که به آن نسبت داده می شود،باز هم بطور کامل گویای تمام ویژگی ها و مناظر شگفت انگیز آن نیست.

در حقیقت بالی یکی از 17 هزار و 500 جزیره اندونزی است که در میان همسایگان خود به زیبایی می‌درخشد و سرسبزی و طبیعت آن با دیگر جزایر این کشور قابل مقایسه نیست. بالی بخشی از مثلث مرجانی است که بالاترین تنوع گونه‌های دریایی و صخره‌های مرجانی را در خود جای داده و چشم اندازهای دیدنی آن هر توریستی را بهت زده خواهد کرد.


جدای از طبیعت بی نظیر، بالی به واسطه معابد باستانی و کاخ‌های تاریخی‌اش مشهور است همچنین آتشفشان فعال و جنگل‌های وحشی آن ماجراجویان را از سراسر دنیا جذب کرده است. شما می‌توانید سواحل شن و ماسه سفید را در جنوب و ماسه‌های سیاه را در شمال و غرب این جزیره ببینید. جزیره بالی یک جزیره خاص است و به واسطه چشم اندازهای شگفت‌انگیزی که دارد هر لحظه آفریدگار این‌همه زیبایی را در ذهن متبلور می‌کند.

سفر شما به بالی ترکیبی از تفریحات آبی، جنگل نوردی و ماجراجویی در شگفتی‌های باستانی و طبیعی است و تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شود نام این جزیره هر سال در مجلات سفر دنیا به عنوان محبوب‌ترین مقصد سفر ذکر شود. بالی یک جزیره پویا و در حال تغییر است. توسعه سریع اقتصادی بالی ناشی از حضور هزاران گردشگر در طول سال است اما این توسعه اقتصادی باعث از بین رفتن سحر و جادوی طبیعی اصیل جزیره نشده است.


در بالی هر دلاری که خرج می‌کنید ارزشش را دارد؛ این جزیره بهترین امکانات اقامتی، رستوران‌ها و چشمه‌های آب معدنی را با قیمت اندکی در اختیار توریست‌ها می‌گذارد. مردم بالی پر جنب و جوش هستند و با توریست‌ها بسیار دوستانه برخورد می‌کنند. فرهنگ منحصر به فرد مردم محلی هم نشأت گرفته از طبیعت است و در جزیره‌ای چنین آرامش بخش نباید به هیچ وجه انتظار تنش داشت.

بالی جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم ‏پیوند داده است و در نتیجه این وصلت خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردارگردیده و مثل بسیاری از جزایر دیگر اندونزی، ‏دنیای مخصوص به خودش را دارد. دنیایی که این نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد توریستی جهان قرار داده است. ‏این جزیره جمعیتی حدود سه میلیون نفر داشته که قریب به اتفاق ساکنان آن اهل اندونزی هستند اما در سال های اخیر بدلیل ‏رشد فراوان صنعت توریست بسیاری ازاسترالیا و اروپا هم به این جزیره مهاجرت نموده و در بالی کار و زندگی می کنند‎.‎ ‏‏

این جزیره که مساحتی بالغ بر ۵۶۲۰ کیلومتر مربع را پوشش داده است، از لحاظ آتش فشانی فعال بوده و خاک آن برای کشاورزی بسیار حاصلخیز است. اما سوگولی آتشفشانهای بالی کوه گودان آگانگ بوده که «مادر کوه »ها نامیده می شود. این کوه، آتشفشانی فعال بوده و ارتفاعی بیش از ۳۰۰۰ متر دارد.


این جزیره دارای مناطق مختلفی است که از معروف ترین نقاط آن کوتا(KOTA) بالی و اوبود(UBUD) را می توان نام برد. در شمال و جنوب کوه های مرکزی این جزیره زمین های بسیاری حاصلخیزی برای کشاورزی وجود دارد که از آن برای کاشت برنج استفاده می کنند. مزارع پلکانی برنج بالی نیز خود شهرت جهانی داشته و از جاذبه های گردشگری این بهشت زمینی پروردگار می باشند .


قطعاً بیراه نگفته ایم اگر بگوییم که جزیره بالی پر از خصائل منحصربه‌فردی است که آن را از دیگر نقاط دنیا متمایز می سازد. بالی زیبا ترین و مشهورترین جزیره اندونزی است که در جنوب خط استوا بین جاوه در غرب و لومبوک در شرق قرار گرفته است. فواصل هوایی این جزیره تا جاکارتا حدود 2 ساعت و تا تهران با محاسبه توقف بین پروازی در شهرهای دوحه ، کوالالامپور ویا سنگاپور حدود 15 ساعت می باشد.

لیستی از جاهای دیدنی و زیبا که در سفر به بالی حتماً باید از آنها بازدید کنید :

‏‏1.‏ پارک آبی بالی ‏Waterbom Bali

این پارک آبی با مساحتی بالغ بر 3.8 هکتار در زمین های سرسبز استوایی بنا گردیده است و می توانید ساعت ها در آن ‏به انواع بازی های آبی مشغول باشید و لحظات زیبایی رو در کنار تفریحات آن تجربه کنید. این پارک آبی به داشتن سر ‏سره های آبی منحصر بفردش شهره ی عام و خاص می باشد و با بالاترین استاندارد ایمنی بین المللی آماده خدمت ‏رسانی به مشتریانش می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این پارک آبی به عنوان بهترین پارک آبی آسیا در سال ‏‏2015 و سومین پارک آبی دنیا در همین سال توسط سایت تریپ ادوایزر انتخاب شده است.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، برای مشاهده لیست تورها می توانید به لیست تور خارجی در ویکیوز مراجعه کنید، همچنین اگر قصد سفر به استان های کشورعزیزمان را دارید می توانید به لیست تور داخلیویکیوز و تور زیارتی ویکیوز مراجعه فرمایید.


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]