معرفی جاذبه های سفر به بالی _ 3

يکشنبه 15 مرداد 1396
13:33
شهزاد کشاورزی

از اینکه با مقالات بخش گردشگری در بانک مقالات همراه ما هستید، از همراهی شما سپاسگزاریم و امیدواریم که تا کنون اطلاعات ارزنده ای در مورد مناطق مختلف بدست آورده باشید تا برای سفر به هر یک از این مناطق، با مکان های گردشگری آنها آشنایی داشته باشید.

در این مطلب ادامه جاذبه های دیدنی بالی را به شما معرفی میکنیم. در مطلب گذشته شما را تا حدودی با جزیره زیبایبالی که جزیره ای زیبا و کوچک در گوشه ای از اندونزی می باشد، آشنا کردیم، حال میخواهیم دیگر جاذبه های گردشگری این جزیره را برای شما معرفی نماییم.

4- معبد Tanah Lot

این معبد نیز یکی از معبد های مهم بالی می باشد که همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن آن به این مکان می روند. موقعیت جغرافیایی این معبد موقعیتی بسیار خاص می باشد که در ساحل قرار گرفته است و زیبایی هایی از طبیعت را نیز در دل خود دارد. شما می توانید با بازدید این معبد، از طبیعت و غروب خورشید نیز لذت ببرید. به شما توصیه می کنیم که حتماً در سفر خود به بالی بازدید از این معبد را داشته باشید و این بازدید را از دست ندهید. به دلیل مناظر بکر و بسیار زیبای اطراف این معبد در بالی، گردشگران زیادی به آنجا میروند. این معبد در 20 درکیلومتری شمال غربی ساحل کوتا واقع شده است، که در محدوده روستای Beraban از توابع Tabanan می باشد، و در ساحل آن فروشگاه ها و رستوران ها و انواع نمایشگاه های دیگر نیز وجود دارند که شما می توانید در بازدید از این معبد، سری هم به آنجا بزنید. در داستان این معبد آمده است که کشیشی به نام ‏Nirartha ‎‏ در سال 1489در سفری ‏که برای گسترش دین هندو به این منطقه داشته است، در این مکان استراحت کرده و آنجا را مکانی مناسب برای ‏پرستش خدای دریا عنوان کرده است. نکته ی بسیار مهم در بازدید از این معبد این است که بازدید از این معبد تنها در حالت مد دریا میسر می شود، و شما در این حالت قادر خواهید بود که بازدید از این معبد را در برنامه سفر خود داشته باشید که در حالت مد دریا از وسط دریا از راهی که به آن منتهی می شود عبور کنید و به این معبد برسید.



جاذبه های سفر به بالی _ معبد لوط


این مقاله را بخوانید : معرفی جاذبه های سفر به بالی - 2


5- معبد Uluwatu در بالی

این معبد یکی از شش معبد مهم بالی محسوب می شود که مردمان محلی آن از این معبد به عنوان یکی از معبد هایی که ستون شش گانه عرفانی بالی بر عهده آن است، از آن نام میبرند. مهم و مشهور بودن این معبد به دلیل منطقه خاصی است که این معبد در آن واقع شده است. این معبد در ارتفاع 70 متری از سطح زمین بر فراز صخره ای در ساحل، واقع شده است. و این موقعیت بسیار زیبا و بی نظیر برای آن، این معبد را به یکی از مکان های زیبا برای تماشای غروب دل انگیز آفتاب و البته امواج زیبا و دلنواز دریا، تبدیل ساخته است.

بهترین راه رسیدن به این معبد، رفتن از طریق جاده ی اصلی ‏Nusa Dua ‎ّ به ‏Jimbaran ‎‏ می باشد که در ادامه ی ‏مسیر باید ‏‎ ‎از جاده ‏Uluwatu‏ استفاده کنید.‏‏ ‏این معبد در 25 کیلومتری روستای ‏Pecatu ‎‏ در منطقه ی ‏Kutu ‎‏ از توابع ‏Badung واقع شده است.

این معبد نیز برای عبادت مردم محلی آنجا همیشه باز است، ولی برای بازدید گردشگران از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر می توانید به اینجا مراجعه کنید.


جاذبه های سفر به بالی _ معبد اولوانتو



امیدواریم که از دیدن این مناطق زیبا در سفر خود به جزیره بالی لذت ببرید، و تجربه ی سفر خوبی داشته باشید. در مطلب های بعدی باز هم از جاذبه های دیدنی و زیبای بالی برایتان خواهیم گفت.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، برای مشاهده لیست تورها می توانید به لیست تور خارجی در ویکیوز مراجعه کنید، همچنین اگر قصد سفر به استان های کشورعزیزمان را دارید می توانید به لیست تور داخلی ویکیوز و تور زیارتی ویکیوز مراجعه فرمایید.


بانک مقالات



[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]