مکان های دیدنی ترکیه را بشناسید (بخش اول)

دوشنبه 20 دی 1395
15:06
شهزاد کشاورزی

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید بهتر است بدانید که با چه مکان های دیدنی و توریستی زیبایی قرار است رو به رو شوید. به همین جهت قصد داریم که شما را با چند مکان دیدنی ترکیه آشنا کنیم.

اگر به ترکیه سفر کردید حتما از مسجد آبی دیدن کنید. یکی از مکان های پر بازدید ترکیه واقع در شهر استانبول، مسجد آبی است که از بنا های تاریخی این شهر نیز به حساب می رود. مسجد آبی به دلیل آن که داخل آن با کاشی های آبی تزیین شده است و شش مناره زیبای آبی در اطراف آن وجود دارد، به این نام شهرت یافته است. قدمت مسجد آبی ترکیه واقع در استانبول، به اوایل سال 16000 میلادی باز می گردد. اگر چه این مکان دیدنی ترکیه جهت ستایش و پرستش پروردگار ساخته شده است اما امروزه عده ی زیادی از مردم، از نقاط مختلف دنیا برای بازدید به آن سر می زنند و علاوه بر آن که جایگاهی برای پرستش و عبادت به حساب می آید، از آن به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کشور ترکیه و شهر استانبول نیز می توان یاد کرد.

پس اگر برای تعطیلات عید نوروز و یا شب یلدای خود و خانواده قصد سفر به ترکیه به خصوص شهر زیبای استانبول را دارید، حتما سری هم به این مکان زیبا و دیدنی بزنید و از نان شیرینی های سنتی این منطقه میل کنید و سفری خاطره انگیز را برای خود بسازید.

گذشته از مکان هایی نظیر مسجد و زیبایی های اینچنینی، اگر به ترکیه سفر کردید و قصد آن را داشتید که علاوه بر بازدید از مکانی توریستی، برای عزیزان خود سوغاتی تهیه کنید حتما به بازار بزرگ در استانبول رفته و از اجناس سنتی و زیبای آن و فضای متفاوتی که در این مکان حاکم است دیدن نمایید.

بازار بزرگ استانبول علاوه بر آن که یکی از مکان های توریستی و پر بازدید ترکیه و استانبول می باشد، یکی از قدیمی ترین بازار های سرپوشیده ی جهان به حساب می آید. کالاهایی که از سراسر دنیا به این بازار صادر می شود، همگی از نظر کیفیت و قیمت مورد بررسی قرار گرفته و سپس برای فروش در این بازار قرار می گیرند. حدود 4000 مغازه در این بازار وجود دارد. فراموش نکنید در این بازار هر قیمتی که شنیدید را سریع قبول نکنید و حتما چانه بزنید و مطمئن باشید کسی از این عملکرد شما تعجب نخواهد کرد.

برای مشاهده و مطالعه سایر مکان های دیدنی ترکیه به خصوص شهر استانبول با ما همراه باشید. در مقالات آینده حتما شما را با زیبایی های بیشتری از ترکیه آشنا خواهیم کرد.

سفر خوبی را برای شما عزیزان آرزومندیم، با انتخاب تور استانبول و تور ترکیه مطمئن، سفری خاطره انگیز را برای خود و خانواده عزیزتان فراهم کنید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، برای مشاهده لیست تورهای ترکیه می توانید به لیست تور خارجی در ویکیوز مراجعه کنید، همچنین اگر قصد سفر به استان های کشور عزیزمان را دارید می توانید به لیست تور داخلی ویکیوز مراجعه فرمایید.



[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]