مراکز خرید ترکیه و شهر استانبول را بشناسیم

يکشنبه 10 بهمن 1395
16:57
شهزاد کشاورزی

این بار اگر قصد سفر به کشور ترکیه را داشتید بهتر است بدانید که از چه اماکنی باید خرید کنید تا علاوه بر کیفیت خوب اجناس، با قیمت مناسبی نیز رو به رو شوید. هر سال عده ی زیادی از توریست های ایرانی برای گذراندن تعطیلات خود به ترکیه سفر می کنند اما برای خرید سوغاتی و یا گذراندن وقت خود در مراکز خرید معتبر و مناسب دچار مشکل می شوند. ترکیه پر است از پاساژ ها و مراکز خریدی که اگر به خودت بیایی می بینی که ساعت هاست در آن ها مشغول گشتن هستی اما از کدام یک توانستی خرید رضایت بخشی را تجربه کنی؟

امروز می خواهیم شما را با مراکز خرید و پاساژ های ترکیه آشنا کنیم. اگر قصد سفر به استانبول را دارید بهتر است بدانید که در کدام قسمت این شهر کدام مراکز خریدبرای شما مناسب است.

مراکز خرید استانبول :

اجازه دهید شما را با چند نمونه از این پاساژ ها و مراکز خرید آشنا کنیم؛



1. جواهیر :

قبل از آن که حتی ادامه ی این مقاله را مطالعه کنید، بهتر است در وبسایت مرکز خرید جواهیر واقع در قلب استانبول، کمی گشته و کاملا با نقشه ی آن آشنا شوید. چرا که معماری این پاساژ 6 طبقه بسیار پیچیده و گیج کننده می باشد اما نگران نباشید، دنیای برند ها و مارک های اروپایی آن قدر شما را محو تماشای خود می کند که خروج از این پاساژ را فراموش خواهید کرد. پس اگر به دنبال برند های مد اروپا می گردید بازدید از مرکز خرید جواهیر را به تاخیر نیدازید. از پوشاک و جواهرات گرفته تا اسباب بازی کودکان، هر آنچه که در یک پاساژ انتظار دیدن آن را دارید جواهیر برای شما فراهم کرده است. برند های بیشماری نظیر ماسیمودوتی، مانگو، زارا، لیوایز، آدیداس، کانورس و بنتون را در این پاساژ خواهید دید و از رستوران های بینظیر آن لذت خواهید برد. پس اگر به ترکیه سفر کردید حتما سری هم به مرکز خرید جواهیر بزنید. در نظر داشته باشید که ساعت کار این مرکز خرید در استانبول ترکیه بین 10 صبح تا 10 شب می باشد و پس از پاساژ تعطیل خواهد بود.


این مقاله را بخوانید : مکان های دیدنی ترکیه را بشناسید (بخش پایانی)



2. فروم :

اکنون اجازه دهید که شما را با فروم آشنا کنیم. اگر به دنبال تخفیف های خیره کننده هستید فروم جایی است که شما باید حتما به هنگام سفر به ترکیه آن را امتحان کنید.از تخفیف ها و حراج های این مرکز خرید را می توانید با سر زدن به بخش (promotionn) وبسایت آن مطلع شوید. برند های رده پایین تر و متوسطی مانند اچ اند ام و ماوی را در این مرکز خرید می توانید پیدا کنید. از دیگر محاسن این مرکز خرید مجاورت آن با فروشگاه بزرگ برند آیکیا می باشد. از دیگر سرگرمی ها و زیبایی های این مرکز خرید فوق العاده در ترکیه می توان به پارک آبی و آکواریوم آن اشاره کرد که در آن موجودات آبزی بیشماری در حال زیستن هستند و این امر سبب جذب کودکان به این منطقه نیز می شود. وجود موارد این چنینی فروم را به یکی از محبوب ترین پاساژ های ترکیه برای خانواده ها، تبدیل کرده است.




3. کانیون :

پیش از هر چیز باید بدانید که با چه قیمت های گرانی قرار است رو به رو شوید. اما نگران نباشید این مرکز خرید در ترکیه به قدری زیبا و بی نظیر است که ارزش بازدید و خرید را خواهد داشت. حتی اگر قصد خرید آن هم با این قمیت های بالا را ندارید، دست کم یکبار به این مرکز خرید سر زده و شگفت زده شوید. البته سعی کنید برای صرفه جویی در بودجه ی سفر خود از رستوران های این مرکز خرید نیز استفاده نکنید. این رستوران ها گذشته از بینظیر بودنشان بسیار گران قیمت هستند و البته در هیچ جای شهر رقیب ندارند. اگر بخواهیم از برند های موجود در این مرکز خرید صحبت کنیم باید به شما بگوییم که برند هایی نظیر بانانا‌ریپابلیک، تامی هیلفیگر و آن‌تیلور در کانیون وجود دارند که البته ی هیچ جای دیگر شهر شعبه ای ندارند. پس احتمالاً تا کنون متوجه دلیل گرانقیمت بودن این پاساژ شده باشید. اما همچنان به شما پیشنهاد می کنیم که بازدید از این مرکز خرید را از دست ندهید.

از اینکه وقت خود را به مطالعه ی این مقاله اختصاص دادید از شما سپاسگزاریم، در آینده شما را با مراکز خرید بیشتری آشنا خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت چه جاهایی غذا میل کرده و از چه مراکزی سوغاتی بخرید تا در بودجه ای که برای سفر خود در نظر گرفته اید برنامه ریزی کرده و از سفر خود به کشور ترکیه نهایت لذت را ببرید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، برای مشاهده لیست تورهای ترکیه می توانید به لیست تور خارجی در ویکیوز مراجعه کنید، همچنین اگر قصد سفر به استان های کشور عزیزمان را دارید می توانید به لیست تور داخلی ویکیوز مراجعه فرمایید.


بانک مقالات



[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]