مکان های دیدنی ترکیه را بشناسید (بخش پایانی)

سه شنبه 15 فروردين 1396
15:21
شهزاد کشاورزی
مکان های دیدنی ترکیه را بشناسید (بخش پایانی)

پیشتر اماکن توریستی زیبایی از کشور ترکیه و به خصوص شهر استانبول را به شما معرفی کردیم و گفتیم که اگر روزی قصد سفر به ترکیه را داشتید مکان های تاریخی و گردشگری زیادی وجود دارد که بهتر است حتما به آن ها سری بزنید و از زیبایی های آن ها لذت ببرید.

امروز می خواهیم شما را با چند مکان زیبا و دیدنی دیگر از ترکیه آشنا کنیم. به خوبی می دانیم که ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و از این رو ممکن است بسیاری از مردم برای تعطیلات خود سفر به این کشور را مورد نظر قرار دهند. بنابراین بهتر است مکان های تفریحی و گردشگری و همچنین عجایب و زیبایی های تاریخی ترکیه را بهتر بشناسیم تا در صورت سفر به این کشور به خوبی برای روزهایی که در آن جا مقیم هستیم برنامه ریزی کنیم.

دیدنی های ترکیه :

گالیپولی:

اجازه دهید شما را با گالیپولی آشنا کنیم. مکانی زیبا و آرامش بخش که شاید نظیر آن را کمتر دیده باشید.

این مکان برای مردم ترکیه و توریست هایی که از تاریخچه ی آن مطلع هستند بسیار قابل احترام است چرا که در جنگ جهانی اول حین یک عملیات نظامی، هزاران سرباز ارتش جان خود را در همین منطقه از دست دادند. پس این بار اگر قصد سفر به ترکیه را داشتید حتما سری هم به گالیپولی بزنید.

در تابستان که تعداد زیادی از توریست های ایرانی به ترکیه سفر می کنند نیزساحل این منطقه بکر و خلوت است و به همین جهت برای شما آرامشی خاص را به ارمغان می آورد.

اگر به دنبال مکانی هیجانی می گردید و یا از اقیانوس و دنیای آبزیان لذت می برید، بهتر است شما را به آکواریوم فلوریای استانبول دعوت کنیم. در این منطقه می توانید هم از غواصی در کنار کوسه ها و هم ازمشاهده ی تغذیه ی آبزیان لذت ببرید.

آکواریوم فلوریا:

اگر به همراه خانواده به ترکیه و استانبول سفر می کنید حتما یک روز خود را به آکواریوم فلوریا اختصاص دهید، این مکان برای کودکان بسیار هیجان انگیز و آموزنده است.

موزه نساجی استانبول:

اما نوبتی هم که باشد باید سری به موزه نساجی استانبول بزنیم. اگر مقاله های قبلی ما درباره ی سفر به ترکیه را مطالعه کرده باشید حتما اسم مسجد آبی ترکیه را شنیده اید. یادتان باشد اگر به این مسجد مراجعه کردید حتما نگاهی به زیر زمین آن بیندازید، شگفت زده خواهید شد. موزه نساجی استانبول درست در زیر زمین مسجد آبی قرار دارد، بازدید از آن جا را از دست ندهید. افرادی که به فرش و یا صنایع دستی مخصوص ترکیه علاقه دارند حتما از این موزه دیدن کنند.

موزه مدرن استانبول :

اگر هم به هنر مدرن علاقه مندید باز هم استانبول جای مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که می توانید سری هم به موزه مدرن استانبول زده و از مجسمه ها، نقاشی ها و آثار هنرمندانه ی این مکان لذت ببرید. این موزه در اصل یک انبار در سواحل بسفر در منطقه ی کاراکوی می باشد که دیدن آن برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

امیدواریم از سفر به ترکیه لذت کافی را برده باشید. با ما در مقالات بعدی درباره ی آب و هوای ترکیه و سایر مناطق توریستی و گردشگری آن همراه باشید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، برای مشاهده لیست تورهای ترکیه می توانید به لیست تور خارجی در ویکیوز مراجعه کنید، همچنین اگر قصد سفر به استان های کشور عزیزمان را دارید می توانید به لیست تور داخلی و تور زیارتی ویکیوز مراجعه فرمایید.

بانک مقالات ویکیوز


[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]