رهگذر خیابان استقلال ترکیه باشید

سه شنبه 15 فروردين 1396
15:36
شهزاد کشاورزی
رهگذر خیابان استقلال ترکیه باشید


یک گردش رویایی و بی نظیر را فقط با قدم زدن در خیابان استقلال ترکیه می توان به دست آورد. مکانی که در یک نگاه شما را با سینما ها و مراکز خرید بسیاری موجه می کند. روزانه عده زیادی چه از جمعیت مردم ترکیه و چه از توریست هایی که برای سفر به ترکیه آمده اند، در این خیابان زیبا و پر زرق و برق تردد می کنند. به عبارت کلی، زندگی در خیابان استقلال ترکیه جریان دارد. شلوغی و زیبایی این منطقه شما را شگفت زده و سرشار از انرژی می کند. پس این بار اگر قصد سفر به ترکیه را داشتید حتما سری هم به خیابان استقلال واقع در شهر استانبول بزنید و از فروشگاه ها، رستوران ها و سینماهای آن دیدن نمایید.

خیابان استقلال ترکیه واقع در شهر استانبول قطعا معروف ترین خیابان این شهر است. این خیابان که در منطقه اروپایی به نام Beyoglu واقع شده است، در گذشته Cadde-i Kebir یا "خیابان بزرگ" نام داشت. در اصل نام " خیابان استقلال " پس از انقلاب ترکیه در سال 1923 برای این مکان انتخاب شد.

در این خیابان بیشمار مغازه، کافه، رستوران، سینما، گالری هنر، مسجد، کلیسا و حتی سفارت وجود دارد. همین امر سبب رنگارنگ بودن، شلوغی و زرق و برقخیابان استقلال ترکیه شده است.

وجود یک قطار تراموای توریستی که گردشگران را در مسیری به طول 3 متر از میدان تقسیم تا میدان تونل هدایت می کند، رفت و آمد در این خیابان را با شکل زیبا و متفاوتی رو به رو کرده است.

البته لازم به ذکر است که متروی موجود در این منطقه، دومین متروی قدیمی جهان، بعد از متروی لندن می باشد.

استفاده از این مترو به کسانی که حوصله ی شلوغی میدان تقسیم را ندارند و از همه مهم تر قصد آن را دارند که از معماری بی نظیر و شگفت انگیز قرن 19 دیدن کرده و لذت ببرند، پیشنهاد اول و آخر ماست.

بزرگترین صادر کنندگان پوشاک از ترکیه به تمامی مناطق جهان را در چند شعبه واقع در خیابان استقلال ترکیه پیدا خواهید کرد.

اگر مقالات ما درباره ی پاساژ ها و رستوران های ارزشمند و گران قیمت ترکیه را مطالعه کرده و از میل کردن غذا های ترکی در این رستوران ها نا امید شده اید، بهتر است حتما شب ها سری به خیابان استقلال بزنید و از اصیل ترین غذاهای ترکیه ای موجود در رستوران های آن میل کرده، لذت ببرید و البته هزینه بسیار کمتری نسبت به رستوران های مذکور در مقالات قبلی بپردازید.

پس در صورتی که به ترکیه و شهر زیبای استانبول سفر کردید، حتما سری به خیابان استقلال بزنید و لذت پیاده روی در آن را از دست ندهید.

سفر خوبی را برای شما آرزومندیم.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، برای مشاهده لیست تورهای ترکیه می توانید به لیست تور خارجی در ویکیوز مراجعه کنید، همچنین اگر قصد سفر به استان های کشور عزیزمان را دارید می توانید به لیست تور داخلی و تور داخلی ویکیوز مراجعه فرمایید.


بانک مقالات ویکیوز




[ بازدید : 272 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]