تور بلغارستان تجربه تاریخ و طبیعت

دوشنبه 20 دی 1395
15:01
شهزاد کشاورزی

کشور بلغارستان در دل اروپا با تاریخی کهن و طبیعت زیبا که می تواند بهترین گزینه برای سفری لذت بخش و خاطره انگیز باشد. با وجود خرید یک تور بلغارستان ارزان می توانید تنوع وسیعی از جاذبه های گردشگری را تجربه کنید و از شهرهای توریستی آن یعنی وارنا و صوفیه دیدن کنید.
تور بلغارستان این فرصت را به شما می دهد تا در وارنا که یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا می باشد، قدم بزنید. شهری بندری که بزرگترین گنجینه طلای دنیا را در خود جای داده است. قدم بعدی در این سفر بازدید از سواحل زیبای صوفیه ، پایتخت بلغارستان می باشد. در تور صوفیه شهر پارک ها، سواحل زیبای دریای سیاه، کوه های بلند منتظر گردشگران است.

دیدنی های سفر با تور بلغارستان

نقطه شروع در سفر به کشور بلغارستان از فرودگاه SOF می باشد که در سال ۲۰۰۶ با یک طراحی مدرن و آخرین تجهیزات فنی و مهندسی روز دنیا و ظرفیت پروازی بالا افتتاح گردید.


در این مجموعه فرودگاهی رستوران، کافی شاپ و مراکز خرید با ارائه بهترین کیفیت خدمات رسانی می کنند. این فرودگاه به دلیل ظرفیت پروازی، حمل بار و جابه جایی مسافر، تجهیزات به روز و سیستم حمل و نقل پیشرفته در شمار بهترین فرودگاه های اروپا و دنیا قرار دارد.


کلیسای الکساندر نوسکی:


کلیسای جامع Alexander Nevsky با گنبد طلایی با ارتفاع حدود ۴۵ متر و ارتفاع ناقوس حدود ۵۰.۵۲ متر، به عنوان بزرگ ترین کلیسای جامع کاتولیک در شرق اروپا و جهان محسوب می شود.

این کلیسا به یاد دویست هزار سرباز روسی، اوکراینی و بلغاری که در جنگ روسیه و ترکیه در سال ۱۸۷۷ تا ۱۸۷۸ساخته شده است و سبک معماری کلیسای Alexander Nevsky نئو بیزانسی می باشد و نمادی از توریسم مذهبی بلغارستان محسوب می شود.


دانشگاه سنت کلمنت:

دانشگاه St. Clement of Ohrid با معماریی بی نظیری آن، که دارای ۱۴ دانشکده است. این دانشگاه از قدیمی ترین و معتبر ترین دانشگاه های اروپا و بلغارستان می باشد که در اکتبر سال ۱۸۸۸ ساخته شده است.

موزه ملی تاریخ:

موزه ملی تاریخ درسال ۱۹۷۳ افتتاح گردید که حدود ۶۵۰ هزار شیء تاریخی و باستانی از کشور بلغارستان، اروپا و حوزه بالکان در آن نگه داری می شود و همین امر این موزه را به عنوان بزرگ ترین موزه تاریخ در حوزه بالکان معرفی کرده است و از مواردی است که گردشگران تور بلغارستان همیشه می بینند.

استادیوم واسیل لوسکی:

اگر علاقه مندان به گردشگری ورزشی هستید یکی از جاذبه ها تماشایی استادیوم ولسکی شهر صوفیه می باشد. مجموعه استادیوم چند منظوره Vassil Levski که از نام قهرمان اسطوره ای بلغارستان Levski گرفته شده است، در قلب شهر صوفیه پایتخت بلغارستان قرار دارد. در سالن های ورزشی آن خوانندگان بزرگ و گروه های موسیقی معروف برنامه کنسرت برگزار می کنند.


بنای یادبود زنگ یا برج زنگ:

به یکی از عجیب ترین جاذبه های گردشگری اروپا در این کشور سر بزنید. بنای زنگ یا برج زنگ ها در صوفیه نمادی از صلح و کودکان می باشد. این بنا با پیام صلح و دنیای بدون جنگ برای کودکان صرف نظر از نژاد و رنگ پوست در سال ۱۹۷۹ ساخته شد. ارتفاع برج حدود ۳۷ متر می باشد. هجده زنگ به صورت موزیکال عمل میکنند در در قسمت دایره ای کف بنا نود و پنج زنگ به کار رفته است.
امیدواریم لحظات زیبا و خاطره انگیزی را در تور بلغارستان تجربه نمایید.


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور خارجی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]